U redu je naplata putarine, ali još je lakše zabraniti kamionima nosivosti preko 10 tona da idu magistralnim putevima. Ko je jednom kolima prošao magistralnim putem od Čačka preko Trstenika do Pojata ili Batočine, video je duge kolone makedonskih i grčkih kamiona hladnjača (naravno, i srpskih) kako tuda voze, guše saobraćaj, povećavaju opasnost od udesa i uništavaju i onako loš i tesan put. Male mostove takođe. Dakle, tuda ne sme da ide ni jedan kamion veće nosivosti, i stvar rešene. Tako je uostalom u gotovo svim evropskim zemljama koje brinu o sebi.
Preporuke:
41
0
2
utorak, 19 maj 2020 10:57
ZR
Unapred se radujem realizaciji takve mere, ona bi valjda uticala da pojedini uključe mozak kada dođu izbori.
Preporuke:
20
0
3
četvrtak, 21 maj 2020 05:49
Vladimir
Smanjite cenu putarine na auto putu Milos Veliki za 50 % pa će te videti kako će narod da koristi taj put.
Cena putarine je previsoka i ljudi neće da koriste autoput jer vam treba više od 1000 din od Cacka do Beograda i nazad. Oni koji voze svaki dan ostavljaju celu platu za putarinu. Potpuno normalno da se ljudi odlučuju da idu I dalje starom Ibarskom magistralom.
Cena putarine je previsoka i ljudi neće da koriste autoput jer vam treba više od 1000 din od Cacka do Beograda i nazad. Oni koji voze svaki dan ostavljaju celu platu za putarinu. Potpuno normalno da se ljudi odlučuju da idu I dalje starom Ibarskom magistralom.